Časté dotazy

Je možné si vaše zboží prohlédnout v kamenné prodejně?

Bohužel kamennou prodejnu neprovozujeme. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu domova a do 14 dní nám jej nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.

 

Mám slevový kód - jak ho mohu uplatnit?

Slevový kód zadejte do políčka "Dárkový certifikát" při dokončování objednávky, případně nahlaste operátorce při telefonické objednávce. Automaticky se vám sleva odečte.

 

Zapomněl/a jsem slevový kód uplatit. Mohu jej ještě uplatnit?

Ano, kontaktujte nás a naši operátoři vaši objednávku opraví, pokud již nebyla uhrazena.

 

Přijde mi potvrzení o zadání objednávky a odeslání zboží?

Při elektronické objednávce obdržíte oznámení o evidenci vaší objednávky. V případě nějaké nesrovnalosti, vás bude kontaktovat operátor zákaznické linky. Abyste mohli dostávat informace o zásilce, nezapomeňte nám uvést kontakt na vás. Tedy e-mail či telefonní číslo. Informaci o odeslání zboží vám bude zaslána ve chvíli expedice zásilky. O stavu zásilky vás bude informovat vámi zvolený dopravce - Možnosti dopravy a platby

 

Jakými dalšími způsoby, než přes e-shop mohu objednat zboží?

Zboží si můžete objnat také telefonicky nebo přes e-mail. Kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle: +420 776 312 060 nebo na e-mail : info@pohadkovydomov.cz

 

Mohu objednávku změnit či zrušit?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla předána dopravci, je možné objednávku změnit nebo popřípadě zrušit. Nejrychlejší způsob je zavolat na zákaznické oddělení.

+420 776 312 060

 

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly.

Objednávku zaplaťte na náš účet č. 4302781023/0800. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím mailu či v přehledu objednávek po přihlášení na našem webu. V případě, že si ani tak nejste jisti, jaké údaje máte do platebního příkazu zadat, kontaktujte náš zákaznický servis - KONTAKT

 

Je možné si objednané zboží vyzvednout osobně?

Ano, objednané zboží lze vyzvednout na našem výdejním místě ve Vlašimi.

 

Kam mám odeslat zboží, které potřebuji reklamovat nebo chci odstoupit od kupní smlouvy?

Kontaktní adresa pro odeslání reklamace nebo Odstoupení od kupní smlouvy je: Věra Hrdinová, Domašín 278, Vlašim 25801.

Pro odeslání přes zásilkovnu: Věra Hrdinová, Průmyslová, Vlašim 25801 (Identifikátor pobočky: 5466).
Zboží odeslané na dobírku nepřebíráme.

 

Pokud odpověď na Váši otázku nenaleznete, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat - KONTAKT.

 

 

Přihlášení

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

 Vice info